Опалювальний сезон: як захистити майно від прориву труб?

Не таємниця, що будинків з сучасними, надійними опалювальними трубами в Україні дуже мало. Будівлі переважно старенькі, ще радянські, і нікому немає до них діла. Тому не дивно, що труби періодично проривають. Найчастіше таке трапляється на початку опалювального сезону. І можна скільки завгодно ображатися, бідкатися, погрожувати кулаками у бік уявних (а може й цілком реальних) винуватців. Адже у них все добре, а вам, якщо подібне станеться, потрібно щось вирішувати з потопом, безнадійно зіпсованим новеньким ремонтом і побутовою технікою. Однак ви можете вчинити мудро: заздалегідь звернутися в страхову компанію, аби вже вони в разі інциденту його вирішували за вас.

Страхування від затоплення

Прикрі несподіванки трапляються постійно. Якщо не у вас, то у ваших сусідів, родичів, знайомих. І хоча неприємності ці маленькі, але «виливаються» (причому в прямому значенні цього слова) - в круглу копієчку. А прорив труб так і зовсім в Україні справа звична. Найчастіше з цим явищем стикаються в осінньо-зимовий період, адже зростає ризик прориву теплотраси і самих труб.

Щозими всі страхові компанії розбираються з декількома інцидентами. Середня сума по виплатах клієнтам становить 50000 гривень. Саме тому на сьогоднішній день найбільший попит у страхуванні мають саме експрес-програми. Завдяки ним можна застрахувати майно на фіксовану невелику суму. Такі програми захищають:

  • від прориву труб у власному будинку;
  • від потопу в сусідів зверху.

Страхування в цьому випадку може включати і відповідальність перед третіми особами. Адже не тільки сусід може вас затопити, але й ви його. Зрозуміло, що випадково, однак відремонтованим стінам буде все одно.

Що робити у разі страхового випадку?

Якщо ви застрахували майно за певною програмою, прийшла осінь, і трапилася вона - та сама неприємна, але очікувана біда, то діяти треба наступним чином:

  • залежно від характеру інциденту необхідно сповістити про нього страхову компанію якомога швидше - не пізніше 48 годин після події;
  • звернутися в організацію, уповноважену розслідувати подібні події (у нашому випадку - це ЖЕК, гідрометеослужба, МНС) - не пізніше 24 годин після інциденту;
  • подати письмову заяву в страхову компанію - не пізніше 72 годин (крім святкових та вихідних днів);
  • сфотографувати зіпсоване майно. Спробувати зберегти обстановку.

Надайте страховику всі необхідні документи. Їхній перелік зазвичай зазначений у договорі. Строки виплат індивідуальні та встановлюються страховою компанією.

googlef3f44d3f0ec0258c.html