Як діяти, якщо трапився страховий випадок

Коли оформляється особисте страхування, то про ймовірність страхового випадку замислюються лише деякі клієнти страхових компаній. Більшість сподівається, що цього з ними не трапиться, і в екстрених ситуаціях просто не знають, як себе поводити. У даній статті ми надамо всю необхідну інформацію про те, що робити, щоб отримати допомогу, гарантовану страховим договором.

Якщо застрахована особа на момент страхової події (раптова хвороба, нещасний випадок, аварія - все, що обумовлено договором про особисте страхування) знаходиться за кордоном, то перш за все вона або її представник повинні звернутися до міжнародної компанії- асистента. Важливо пам'ятати, що зробити це потрібно не пізніше 24 годин з моменту події (якщо вказаний строк передбачений договором). У разі, якщо всі зазначені в договорі умови дотримані й відповідають обраній програмі страхування, відшкодування витрат гарантовано на 100%.

Звернувшись до міжнародної компанії-асистента, ви повинні надати там наступну інформацію:

  • персональні дані – П. І. П. застрахованої особи, яка потребує допомоги (підтверджується паспортом або іншим документом);
  • повну інформацію про страхову компанію, плюс номер та термін дії актуального договору страхування;
  • докладно описати обставини і деталі страхового випадку;
  • чітко зазначити, який характер допомоги потрібен;
  • якщо ви є представником застрахованої особи, то потрібно повідомити його місцезнаходження на поточний момент, контактний номер телефону та адресу постійного місця проживання;
  • дані про лікувальний чи інший заклад, в якому допомогу потерпілому вже надали або стали надавати.

Алгоритм дій практично не відрізняється, якщо застрахована особа перебуває у межах своєї країни. У цьому випадку потрібно звертатися безпосередньо в представництво страхової компанії, де був придбаний поліс особистого страхування.

Дотримання правил - запорука швидкої допомоги

Головна особливість гарантованої страхової допомоги в тому, що вона вимагає чітких правил і повної відповідності умовам договору. Тому, щоб уникнути багатьох непорозумінь, рекомендуємо уважно ознайомитися з усіма нюансами договору. Кожен пункт повинен бути зрозумілий і не викликати питань. Якщо такі є, то задати їх страховому агенту потрібно перед підписанням договору. Особливо важливо вивчити договір особам, які виїжджають за кордон. Адже дуже часто трапляється так, що відшкодування витрат не здійснюється через невідповідність умовам договору.

У договорі особистого страхування слід обов'язково вказати довірену особу, яка, у разі страхової події, без участі застрахованої особи звернеться до міжнародної компанії-асистента і повідомить всю необхідну інформацію для отримання невідкладної допомоги.

Часто буває так, що застрахована особа самостійно оплачує медичні послуги, перебуваючи за кордоном. У цьому випадку потрібно зберегти всю видаткову документацію (чеки, квитанції та ін.) і надати її представнику страхової компанії. Тоді послуги будуть повністю відшкодовані (звісно ж, якщо це передбачено договором страховки).

Ще раз звертаємо вашу увагу на те, що для отримання страхової суми важливо вчасно повідомити страховика про нещасний випадок. Якщо в договорі зазначено, що це 24 години, то обов'язково потрібно вкластися в ці часові межі. Також важливо врахувати умови, як саме страховик буде відшкодовувати ваші витрати, якщо ви в цей час перебуватимете за кордоном. Це може бути переказ коштів на рахунок медичного закладу, де вам була надана допомога, або виплата грошової суми після повернення в рідну країну. Цей пункт теж обговорюється перед підписанням договору про особисте страхування.

Дотримуйтесь наших рекомендацій, і тоді ваше життя завжди буде під надійним захистом.

googlef3f44d3f0ec0258c.html