5 правил туристичного страхового полісу

Туристична страховка - обов'язковий пункт при підготовці до закордонної поїздки. Щоб максимально захистити себе від турбот і фінансових витрат, потрібно дотримуватися певних правил купівлі. Не сподівайтеся на міцне здоров'я та везіння. Навіть якщо ви їдете в найбезпечнішу країну в світі, при форс-мажорних обставинах витрати можуть бути значно більшими, ніж вартість страхового полісу.

Оформлюйте туристичну страховку, бережіть час, фінанси, нерви, а головне - ваше здоров'я.

Правило 1. Яка подорож - такий і поліс

Базовий і найдешевший поліс передбачає такі ризики: швидка допомога, стаціонарне лікування, переїзди хворого. Але, наприклад, якщо ви плануєте пересадки, є сенс розширити поліс. Включіть ризик затримки рейсу. Вартість страховки зросте не набагато, зате ви не проведете голодну ніч в залі очікування.

Правило 2. Термін дії полісу на 3 дні більший за саму поїздку

Знову про затримку рейсу. Будь-які ризики, включені в страховку, перестають діяти, коли закінчується страховий поліс. Захистіть себе від ситуації, при якій ваш рейс додому затримали в останній день дії полісу.

Правило 3. Будьте готові платити

Зазвичай туристична страховка покриває всі витрати на лікування, але не завжди на місці. Наприклад, у Німеччині особи без реєстрації повинні сплатити близько 100 євро за відвідини лікаря. Ця сума за наявності відповідного чеку буде відшкодована страховою компанією. Однак якщо ви вирішите обрати найдорожчу клініку, дорогі медикаменти або процедури, не передбачені полісом, страховик за умови вашої відмови переїхати в бюджетну клініку і сам відмовиться відшкодовувати витрати на лікування в повному обсязі.

Правило 4. В разі загрози життю - спочатку дзвінок у швидку допомогу, потім - страховику

Якщо ви просто недобре почуваєтеся, можете дотримуватися всіх формальностей при зверненні до лікарні по страховому полісу: зателефонувати асистуючій компанії, яка зв'яжеться зі страховиком, почекати, поки асистуюча компанія подзвонить в клініку і підтвердить наявність у вас страховки, постояти в черзі. Вся процедура може зайняти близько 2 годин. Але якщо ситуація екстрена і необхідна термінова госпіталізація - немає необхідності в дотриманні формальностей. Після надання медичної допомоги у вас є 24 години, щоб повідомити страховику про подію та відшкодувати витрати.

Правило 5. Страховик зобов'язаний знати

Тримайте страховика в курсі. Зазвичай асистуюча компанія сама стежить за ходом вашого лікування і повідомляє страховій компанії. Але будьте готові самі зв'язатися зі страховиком. Тоді ви зможете бути впевнені, що витрати на лікування будуть відшкодовані.

googlef3f44d3f0ec0258c.html