Як і в які терміни виплачується відшкодування за КАСКО

КАСКО покриває більшість ризиків, які загрожують автомобіля, починаючи від тріщини на лобовому склі і закінчуючи викраденням. Виплата страхового відшкодування буде залежати від обставин конкретного випадку, а також від умов, прописаних у договорі.

Ризики та терміни

Важливим фактором, що впливає на період отримання компенсації, вважається тяжкість страхового випадку. Витрати на дрібний ремонт (наприклад, розбиту фару) можна отримати протягом 3-7 днів. Невеликі подряпини на кузові також підпадають під категорію спрощеного врегулювання. Зазвичай за прискореною схемою оплачуються збитки в межах 1-2% страхової суми (СС).

Найбільш тривалі процедури, здатні затягнуться на період до 60-90 днів, - це оформлення викрадення і тотального знищення автомобіля. При угоні потерпілому одразу оплачується 30% компенсації. 70% він отримає після закриття кримінальної справи. Якщо ТЗ знайшли, але ремонт обійдеться в більш ніж 70% ринкової вартості, його визнають тотально загиблим.

У цьому випадку виплата розраховується так:

  • СС - франшиза - ціна решти деталей (автомобіль залишається у власника)
  • СС - франшиза (автомобіль переходить страхової компанії).

Збір документів

Потерпілий займається збором пакету документів самостійно. Рідше ці зобов'язання лягають на плечі аварійного комісара (за домовленістю). Ніхто не може вплинути на терміни,в які клієнт СК отримає всі довідки. Документація може відрізнятися в залежності від страхового випадку.

Сума компенсації

Найпоширеніші помилки страхувальників незнання базових умов, прописаних в полісі. Так, якщо ви вибрали КАСКО з франшизою в 10% пошкоджень, не варто дивуватися, що цю суму вирахують із компенсації. І вже тим більше не варто звинувачувати страхову компанію, яка відмовляє у виплатах за дрібний ремонт, що не перевищують 10% від страхової суми (СС).

Оцінка ушкоджень проводиться в залежності від умов договору: на будь-якому СТО, погодженому з СК, на СТО офіційного дилера або в результаті незалежної експертизи.

Прийняття рішення

Після оцінки збитку і подання останньої довідки, починаються внутрішні процеси врегулювання, тобто рух документів всередині СК. Чим більша сума збитку, тим довше буде цей процес.

Клієнти СК ЮНІСОН Страхування можуть розраховувати на оперативне вирішення питань відшкодування збитків. За компанією не числяться невиплачені суми або зірвані терміни.

googlef3f44d3f0ec0258c.html