100 років впевненості

Вперше повітряне судно було застраховане в 1915 році в компанії Allianz. Так було покладено початок цілому напрямку страхового бізнесу. Фірма, як і раніше, займається цією діяльністю і давно стала авіастрахувальником світового масштабу. Саме ця компанія страхувала багато авіапроектів світового значення і сумлінно виконувала свої зобов'язання в разі невдач.

Зменшення ризиків

Попит на даний вид страхування був прямо пропорційним зростанню авіаційної індустрії. Волатильність авіаційних ризиків сприяла об'єднанню страхових компаній в пули. Це, у свою чергу, послужило двигуном для розвитку ринку страхування в авіації. Спосіб розподілу ризиків страхування через пули страховиків використовується і зараз. Allianz, по суті, був андеррайтером авіаційних ризиків у Німеччині. Пул, створений компанією, діяв як перестрахувальна компанія, яка надавала можливість своїм членам захиститися від значних ризиків.

Зараз значення авіаційних пулів дещо ослабло через глобалізацію авіаперельотів. Крім того, правила ЄС про конкуренцію в частині соцстрахування серйозно вплинули на їх подальший розвиток. Незважаючи на глобалізацію багатьох процесів, сама авіація часто є національною. Скажімо, Франція традиційно сильна в аерокосмічній галузі. Тому саме тут знаходяться аерокосмічні компанії глобального масштабу:

  • Airbus Group;
  • Safran SA:
  • Thales Group;
  • Dassault Aviation.

Але авіакомпанії носять інтернаціональний характер. Це стосується як авіавиробників, так і авіаліній. Умовою успішного функціонування страховика в таких умовах стає глобальний підхід і дотримання певних ризикових стандартів сервісу. Авіаційні ризики, як і раніше, вельми мінливі. Диверсифікація захисту від них через великі страхові групи – звичайне явище.

googlef3f44d3f0ec0258c.html