Чого очікувати українським автовласникам від наших парламентаріїв?

Експерти «ЮНІСОН СТРАХУВАННЯ» проаналізували, які нововведення очікують на власників авто.


1. Один із запропонованих парламенту на розгляд законопроектів пропонує запровадження медичних довідок для водіїв. За їх відсутність або підробку передбачать штраф від 510 до 850 грн. Термін дії довідки буде залежати від віку водія і характеру його роботи: молоді власники особистих авто зможуть оновлювати медичний допуск раз в 10 років, а от пенсіонери і перевізники пасажирів і небезпечних вантажів будуть змушені проходити медогляд щорічно. До того ж, приватні клініки будуть позбавлені права проводити медогляди водіїв, тому що, на думку авторів законопроекту, в цій сфері дуже високий рівень корупції саме в приватних медустановах. Розширять і сам медогляд - крім нарколога, окуліста і психіатра (а для жінок - ще й гінеколога), буде необхідно зробити кардіограму, здати аналізи крові і перевірити вестибулярний апарат. Зараз отримання довідки необхідно при первинному отриманні прав, зміні прізвища, відновленні втрачених документів і т.ін. До слова, не так давно громадськість різко розкритикувала ідею заміни водійських посвідчень через кожні 5 - 10 років, висловлену заступником міністра МВС Анастасією Дєєвою з посиланням на вимоги директив ЄС. Як виявилося, директиви ЄС взагалі не містять таких вимог, однак, очевидно, ідея хоч якось ускладнити життя водіям припала законодавцям до душі.

 

 

 

2. Любителі їзди напідпитку також відчують на собі зростаючі апетити законодавців. Штраф за керування автомобілем в стані сп'яніння планують збільшити вп'ятеро (з нинішніх 10200 грн. за перший раз і 20400 грн. за повторний - до 51 і 102 тис. грн. відповідно). Також пропонується для водіїв, які попалися на п'яній їзді, повторне проходження медкомісії, профілактичні заходи і навіть складання аналогів німецького «ідіотентесту». Інакше гаманець водія-винуватця схудне на 3400 грн. А тих, хто позбавлений водійських прав, але все одно сів за кермо, оштрафують на 17 тисяч грн. замість нинішніх 510.

 

 

 

 

 

 

3. У 2019 році повернеться техогляд (ТО) приватних автомобілів, скасований в 2011 році. Відповідний законопроект був підготовлений ще в травні 2016 р Передбачається, що перший техогляд нова машина повинна пройти через 4 роки, наступні - раз на 2 роки. За словами голови асоціації ВААІД Олега Назаренка, ТО всіх автомобілів - одна з умов Асоціації з ЄС. Однак, за його словами, існуючий законопроект обмежує права водіїв в плані вибору приватних СТО на користь державних, а також висуває підвищені вимоги до екологічності авто. «60% наших авто "екологію" не пройдуть, треба пом'якшувати вимоги, інакше це шлях до корупції», - зазначив Назаренко.

 

 

 

4. Депутати хочуть розглянути питання легалізації автомобілів з іноземною реєстрацією, тимчасово ввезених на територію України. Засилля авто на литовських і польських номерах є серйозною проблемою. Під питанням - чистота історій цих автомобілів (серед них є викрадені, з заміненими агрегатами), технічний стан (європейці охоче збувають в Україні автомобілі після ДТП і особливо повеней); до того ж, власники цих автомобілів не можуть придбати для свого автомобіля поліс ОСЦПВ, тому становлять підвищену небезпеку для інших учасників руху. З іншого боку, зниження деяких мит на авто, що ввозяться з-за кордону легально, практично не позначилося на вартості автомобілів, що і змушує українців шукати способи заощадити (наприклад, нова KIA Rio словацької збірки в Україні пропонується майже за 14 тисяч євро, в той час як в самій Словаччині вона обійдеться всього в 10 тисяч).

 

Від законодавчих нововведень в нашій країні ніхто не застрахований. А свій автомобіль ви зможете застрахувати на нашому сайті http://ugic.com.ua/strakhuvannya-transportu/kasko/ або через мобільний додаток

googlef3f44d3f0ec0258c.html