Олександр КАРЕЛІН. Банківські сервіси - корисне доповнення медстраховки

Компанія «ЮНІСОН СТРАХУВАННЯ» в 2015 році визначила одним з пріоритетних видів діяльності добровільне медичне страхування (ДМС). Її клієнтами стали відомі компанії різних сегментів економіки - дистриб'ютори, підприємства сфери IT, аудиторські, юридичні та логістичні фірми, компанії з іноземним капіталом.


Розповідає Голова Правління СК «ЮНІСОН СТРАХУВАННЯ» Олександр Карелін.
- Медичне страхування є дуже складним і специфічним видом, що вимагає індивідуального підходу до клієнта і дуже тонкого налаштування бізнес-процесів компанії. 13 тисяч виплат в 2015 році ми здійснили нашим застрахованим за договорами медстрахування. Іншими словами, кожен день, включаючи вихідні та свята, до нас звертається за допомогою близько сорока застрахованих. І, оскільки мова йде про найдорожче для людини - власне здоров'я - тут не може бути ані відстрочок, ані низької якості послуги. Нам вдалося організувати роботу гранично чітко: обслуговування клієнта та забезпечення ліками здійснюється максимально оперативно і комфортно для застрахованого. До процесу залучаються лікарі-куратори, що асистують компанії, партнерські мережі аптек.
- Багато страхових компаній йдуть з ринку ДМС або побоюються, що з ростом цін на ліки і медичні послуги збитковість договорів стане зашкалювати. Як ваша компанія бачить економічну сторону цього виду страхування?
- Перш за все, ми не прагнемо захопити клієнта за будь-яку ціну. Від співпраці повинна бути вигода і застрахованим, і підприємствам-страхувальникам, і страховій компанії. Це досягається тільки тоді, коли інтереси кожної зі сторін враховані максимально: знайдено компроміс між ціною і наповненням програми, сервіс в рамках договору надається оперативно і беззаперечно, страхова компанія «тримає руку на пульсі» кожного договору і готова реагувати на зміни і побажання.
ДМС, за умови своєчасних виплат і якісного сервісу - це, насправді, класна реклама для страхової компанії; але, як і будь-яка реклама, вона буде ефективною тільки в тому випадку, коли підтримується продажною структурою, яка запропонує інший спектр послуг як для підприємства, так і, що не менш важливо, для кожного працівника, який має автомобіль, квартиру, їздить за кордон , займається спортом. Не будемо забувати, що якщо компанія пропонує своїм працівникам якісний соцпакет, що включає медстрахування - то і зарплати на такому підприємстві знаходяться на досить високому рівні.
- Чи готові ви запропонувати своїм клієнтам будь-які інновації?
- У 2016 році спільно з банком «ЮНІСОН» ми запропонували для своїх клієнтів, застрахованих по ДМС, ко-брендову пластикову карту. Сьогодні пластикова картка, яка видається застрахованим - це навіть не правило хорошого тону; це буденність, загальна для українських СК. Можна зробити картку більш привабливою зовні - гарний дизайн, статусна забарвлення, додаткові «фішки» ідентифікації. Але справжньої споживчої цінності для застрахованого це не додає. Зазирніть в свій гаманець - кожен з нас носить з собою десятка три різних пластикових карт, з яких регулярно користується від сили п'ятьма-шістьма. Чи потрібна людині, умовно кажучи, тридцять перша карта в гаманець? Навряд чи.
Ми функціонально розширили можливості нашої карти застрахованого за рахунок додавання банківських послуг. Фактично, наша карта являє собою вже не марну «іграшку», а повноцінну банківську платіжну карту, з безліччю додаткових переваг для застрахованого. Зокрема, власник карти може:
отримати знижки в аптеках;
встановити по окремих категоріях товарів функцію cash-back (повернення частини платежу);
оплатити медичні послуги і отримати страхове відшкодування на цю ж карту;
розмістити кошти на депозит на вигідних умовах;
встановити кредитний ліміт з пільговим терміном погашення в межах 60 днів.
Банківські сервіси стали тим необхідним і корисним доповненням, які перетворили наш продукт в затребуваний і багатопрофільний фінансовий інструмент, яким особисто я користуюся з великим задоволенням. Крім того, наявність у застрахованої пластикової карти, реквізити якої зафіксовані в нашій базі даних, значно прискорює і спрощує процедуру страхових виплат. Також нами ведуться переговори про підключення до проекту інших компаній, готових надавати нашим застрахованим знижки і бонуси. Тому даний сервіс буде тільки поліпшуватися.

googlef3f44d3f0ec0258c.html