Український авторинок демонструє обнадійливу динаміку

Український авторинок в березні показує обнадійливу динаміку.

За даними порталу http://www.autoconsulting.ua/, обсяг ринку продажів нових авто у березні 2016 р. зріс порівняно з березнем 2015 р. майже вдвічі. Автодилерам вдалося реалізувати 4891 новий легковий автомобіль – завдяки такому шаленому зростанню за підсумками цілого 1 кварталу продажі автівок зросли на 50% порівняно з 1 кварталом 2015 р. 
Лідером українського авторинку в березні стала Toyota, друге місце посів Renault. Замкнув трійку найуспішніших автобрендів BMW, що сенсаційно випередив більш доступних за ціною конкурентів.

Найбільш несподіваною тенденцією є зростання продажів майже всіх брендів преміального сегменту. При цьому, один з найпоширеніших преміальних брендів LEXUS поступився позиціями VOLVO.

Дещо покращив свої позиції флагман українського автопрому ЗАЗ. З 13-го місця рік тому він перемістився на 11-те. Лідером серед «китайців» є «Geely», який, втім, посів лише 19-те місце. На фоні послаблення позицій китайських брендів оглядачі відзначають успіх бренду Zotye, який вийшов на український ринок лише в кінці 2015 року, проте вже зумів потіснити в рейтингу старожилів ринку – «Chery».

googlef3f44d3f0ec0258c.html