Діджітал-ініціативи страхового ринку - перспективи і очікування

Наші друзі та колеги - компанія iMark, що спеціалізується на страховому маркетингу, провели невеличке дослідження під час Першої міжнародної конференції InsuranceNEXT’UA 2017 серед 190 учасників заходу.

Серед головних діджітал-ініціатив, що впроваджують компанії, понад чверть респондентів відзначили просування бренду компанії в інтернеті та соцмережах, а також організацію продажів через інтернет-магазини та страхові агрегатори. Дещо менша кількість опитаних віддає перевагу реалізації проекту електронного поліса ОСЦПВ, старт реалізації якого заплановано на осінь.

 

Загалом страховики оптимістично оцінюють перспективи впровадження нових технологій. Понад половина опитаних вважає, що необхідно йти у ногу з часом незважаючи ні на що. Ще чверть опитаних вважають, що наразі на ринку більше можливостей для впровадження діджітал-рішень, аніж загроз та небезпек. Кожен сьомий побоюється, що діджіталізацією ринку скористаються міжнародні страховики, які збільшать свій вплив на український ринок. Водночас, відвертих скептиків нараховується лише десята частина.

 

Нам приємно відзначити, що компанія "ЮНІСОН СТРАХУВАННЯ" перебуває серед найбільш технологічних страхових компаній країни. Ми успішно реалізували проект інтернет-магазину http://ugic.com.ua, мобільний додаток. Зрештою, ми завжди раді спілкуванню з вами в соцмережах.

googlef3f44d3f0ec0258c.html