Які перспективи очікують на ринок автомобілів?

На думку аналітиків, майбутнє на автомобільному ринку належить сучасним технологіям, зокрема – автоматизації кермування і активному впровадженню безпілотних автівок.

За свідченнями авторів дослідження, сучасна молодь вже не вважає володіння автомобілем маркером статусу або добробуту. Молоді люди віддають перевагу оренді автомобілів; саме на цю категорію користувачів спрямоване зростання послуг каршерингу – пунктів короткострокової оренди автомобілів. При наявності розгалуженої мережі пунктів каршерингу в великому місті цей сервіс перетворюється на альтернативу громадському транспорту, таксі і приватним автомобілям. Натомість, консервативні автовласники старого покоління не збираються відмовлятися від володіння своєю автівкою. Для деяких категорій водіїв «автомобілізм» - це справжня релігія. Ці люди не відмовлять собі у задоволенні перебування за кермом, а окремі особи ставляться до автомобіля як до рідної людини, і не уявляють собі користування публічними автопрокатними сервісами.

Ще одна тенденція пов’язана з розвитком технологій безпілотного транспорту. Проте, окрім беззаперечних переваг, пов’язаних з роботою автоматики, дослідники попереджають про небезпеку, яка чекає на галузі, пов’язані з транспортом. Перш за все, йдеться про можливі скорочення на ринку водіїв, логістів та у сфері обслуговування транспортної галузі. Як ви розумієте, безпілотна автівка не потребує придорожніх готелів, ресторанів, пунктів охорони. Згодом, за рахунок більш раціонального використання транспорту та об’єктів інфраструктури, кількість транспортних одиниць на дорогах скоротиться приблизно в сто разів. Сервіс таксі Uber замовив дослідження транспортної інфраструктури, яке показало – при наявності 9 тисяч автівок насиченість міста таксомоторами буде такою щільною, що середній термін очікування складатиме 36 секунд, а вартість проїзду лишиться незмінною – 50 центів за кілометр. За таких умов, користування власним авто (що пов'язано, наприклад з пошуком і оплатою місця для паркування) стає нераціональним.

Крім водіїв, логістів і працівників придорожньої інфраструктури, інновації зачеплять ще деякі галузі економіки. Зокрема, безпілотним транспортним засобам не потрібні кондиціонери, автомагнітоли та інші пристрої, що забезпечують комфортну і приємну подорож. Провідні автовиробники вже інвестують десятки мільярдів доларів у розвиток безпілотних технологій. Тож виробникам автомобільних "фішок" варто задуматися про перспективи своєї продукції.

Побоюються аналітики і за майбутнє страхової галузі – адже автоматичні транспортні засоби, здатні уникати зіткнень, контролювати ситуацію на дорозі та брати до уваги безліч інших факторів, суттєво зменшать потреби в автострахуванні. Щоправда, поки що такі інновації, скоріше, збільшують ці потреби – зокрема, на тестових випробуваннях втручання людини в роботу безпілотника вимагалося кожні півтора кілометри, у тому числі втручання критичного характеру (уникнення ДТП або наїзду на пішохода) – кожні 80 км.

Знизиться попит і на банківські послуги через скорочення автокредитування. Загалом прогнозується вивільнення майже 100 мільйонів осіб зайнятого населення у сферах, пов’язаних з автотранспортом.

Проте, є й позитивний ефект від скорочення ринку приватних автівок. Всі ті кошти, що направлялися на придбання автомобілів, аксесуарів та сервісне обслуговування, вивільняться і будуть спрямовані в інші сфери – туризм, розваги, споживання. А прискорення процесу доставки товарів збільшить продуктивність праці на 15-20%, що призведе до зростання ВВП.

Програми страхування транспортних засобів поки що не втрачають своєї актуальності. Обрати програму страхування КАСКО, що якнайкраще відповідає Вашим потребам, можна в нашому інтернет-магазині 

googlef3f44d3f0ec0258c.html