Криза страхового ринку: необхідні зміни

Український страховий ринок, як повідомляють аналітики, вимагає принципово нових рішень для виходу з кризи. Продумана андеррайтингова стратегія, пошук інноваційних підходів до клієнтів та відсутність недобросовісних методів конкурентної боротьби сприятимуть консолідації ринку.

Пропозиції аналітиків

Подолати кризу українського страхового ринку на даний момент можливо. З цього приводу існує декілька перевірених рекомендацій.

  1. Брокерські послуги. Як відзначають фахівці, цей підхід є одним зі способів формування клієнтської довіри. Співпраця зі страховими брокерами на сьогоднішній день є оптимальною і вигідною для надійних компаній. 
  2. Онлайн-страхування. Найбільш зручний і конкурентоспроможний підхід до реалізації страхових послуг. Згідно з опитуваннями TNS, понад 3 млн українців здійснюють онлайн-покупки, включно з полісами КАСКО або ОСЦПВ.
  3. Інтернет-комерція. За прогнозами аналітиків вона принесе підвищення доходу на 17-20%, тому що страхові продукти та послуги коштуватимуть дешевше. Тим паче, що онлайн-рішення прозорі, автоматизовані та прості для сприйняття.
  4. Правильна цінова політика страхових компаній. Відсутність демпінгу, і, як наслідок - збереження фінансової стійкості страховиків, сприятимуть виходу ринку з кризи. Втім, страховики в змозі пропонувати привавливі цінові ризики без загроз для власної стабільності. Наприклад, при страхуванні каско клієнту пропонується механізм сплати страхового платежу «50 на 50». Його суть полягає у тому, що 50% вартості страховки клієнт сплачує при оформленні поліса, а решту 50% — при настанні страхового випадку. 
  5. Основи індивідуального підходу

    Персоналізовані страхові послуги — прості та зрозумілі для клієнтів - є ключем, що відкриває дорогу до конкретного клієнта. Криза страхового ринка піде на спад, коли клієнт не тільки буде в змозі придбати страхову послугу, але й при цьому буде відчувати, що ця послуга відповідає його потребам та бажанням.

Гарантом стабільності страхового ринку та виходу його з кризи, на думку фахівців, повинен стати також якісний страховий портфель і підвищення рівня платоспроможності клієнтів.

googlef3f44d3f0ec0258c.html