Мережі супермаркетів побутової техніки нав'язують страхування, включаючи його в ціну товару

Журналістка економічного видання натрапила на схему недобросовісного страхування при придбанні споживчих товарів. Про це вона повідомила в аналітичному матеріалі на порталі Finclub.

Пані Вікторія обирала електробритву на подарунок. Необхідність термінового отримання товару унеможливила звертання до інтернет-магазинів, де доставку обіцяли лише за кілька днів. Натомість, у роздрібній мережі електробритви були в наявності - тож журналістка попрямувала у магазин, що входить до великої мережі супермаркетів побутової техніки.

При оформленні товару Вікторія отримала "поліс страхування" відповідальності перед третіми особами за шкоду, заподіяну придбаним товаром. Незважаючи на запевнення персоналу магазину, що страхування додається до товару у подарунок, Вікторія поглянула в касовий чек, і переконалася, що сума страхового платежу фігурує в ньому окремим рядком, і становила 20% вартості товару. При цьому, відмовитись від страховки і повернути гроші їй не дозволили.

У виданому "полісі" не зазначена інформація, визначена в Законі України "Про страхування" як обов'язкова. Дарування придбаного товару, вочевидь, унеможливлює отримання страхового відшкодування. Викликає багато запитань і трактування страхової події - якщо теоретично можна собі уявити, яким чином можна заподіяти шкоду пральною машиною чи обігрівачем, то збитки від користування електробритвою чи чайником здатна уявити хіба що людина з добре розвиненою фантазією.

Експерти страхового ринку в обговоренні статті висловлюють обурення такою дискредитацією ідеї страхування. На їхню думку, пані Вікторія має всі підстави розірвати нав'язаний їй договір страхування - адже такі "методи" продажу прямо суперечать Закону "Про страхування" і "Про захист прав споживачів". Тож, вочевидь, ця історія ще не завершена.

googlef3f44d3f0ec0258c.html