Незвичайна реклама страхових компаній

Рекламістам страхових компаній доводиться ламати собі голову, як донести до співгромадян необхідність і вигоди страхування. В Україні ситуація посилюється через тотальну недовіру населення до страховиків і низький рівень доходів, що відсуває страховий поліс у переліку пріоритетних покупок на останні місця. До того ж, існують певні застереження щодо реклами страхових послуг – адже ніхто не бажає почути про нещастя, які очікують на саму людину, її близьких, а також на все те, що дбайливо набувалося і накопичувалося роками.

Тому страхові компанії іноді вигадують незвичайні креативні ходи, які дозволяють їм виділитися у масі конкурентів і привернути увагу – якщо і не до своїх послуг, то принаймні до свого бренду.

 

Одного разу посеред міланської вулиці відбулося підняття на поверхню підводного човна. Яскраве видовище, що супроводжувалося димом, вогнем, пошкодженням автівок, загальною панікою і злагодженими діями рятувальників, виявилося перформансом місцевої страхової компанії, яка переконувала співгромадян в тому, що «в цьому житті може трапитися усе що завгодно». Особливою популярністю у перехожих користувалися моряки у шапках-вушанках, що ніби натякали на країну, чия субмарина порушила спокій обивателів. Матроси залюбки позували з перехожими для селфі.

 

 

Ще одна інсталяція на тему «в житті трапляється все, що завгодно» зроблена в Нідерландах. Звичайно, багатьох привабила можливість безтурботно пофотографуватися під диваном, що нібито ось-ось впаде на голову.

 

 

 

Американський страховик влаштував не менш масштабну інсталяцію, на якій зображено наслідки залиття. Перекинуте відро з фарбою, зображене на плакаті, спричинило «локальну катастрофу», від якої постраждали припарковані на місці пригоди автівки, кіоски та дорожнє покриття.

 

 

 

Не менш виразно агітували за страхування транспорту. Безперечно, загальну увагу приверне рекламний фургончик посеред міської вулиці, причеплений до перекинутої автівки. Нетипово припаркований автомобіль запам’ятається набагато краще, ніж інформація, нанесена на фургончику.

 

 

 

 

Серед найбільш дієвих способів реклами страхової компанії – розповісти, як ти виплачуєш. Але ще краще – яскраво проілюструвати свою діяльність реальною страховою подіэю і розповісти, що саме за цією подією твоя компанія виплатила клієнтові повну вартість його автомобіля, про що і розповідає табличка біля цього автомобіля. 

 

 

 

 

Страховий поліс багатьма сприймається як подушка безпеки. Тоді чому б не використати подушку в якості рекламоносія? Саме такі подушки, брендовані емблемою страхової компанії, з’явилися на огорожах паркінгів та поблизу небезпечних поворотів.

 

 

 

 

 

Нема грошей на масштабні інсталяції? Не проблема! Нідерландський страховик надрукував подряпини на статичному папері (що легко електризується, завдяки чому без зусиль приклеюється до поверхонь і відривається без слідів). Упевнені, що багатьох водіїв охопила паніка при вигляді таких подряпин, проте вони полегшено зітхали, прочитавши напис на наклейці.

 

 

 

 

Проте найголовніше у страхуванні – це щире бажання прийти на допомогу у потрібний момент. Тож наостанок згадаємо винахідливого страхового агента, який сплатив прострочений рахунок за забудькуватого водія. «Я заплатив за Ваше паркування. Уявіть, на що ще я здатен заради захисту Вашої автівки!» - написав він у записці, яку лишив разом з чеком на лобовому склі.

 

googlef3f44d3f0ec0258c.html