Падіння рівня соціальної відповідальності

Згідно з різними соцопитуваннями, медичним страхуванням в Україні забезпечено лише 14—20% офісних працівників. У багатьох компаніях полісом забезпечуються тільки працівники певного рангу.

Корпоративна культура в усьому світі автоматично передбачає турботу про здоров'я співробітників. Це перевірений і надійний спосіб підвищення лояльності працівників і, як наслідок, досягнення кращих результатів роботи. На українському ринку праці хороший соціальний пакет є скоріше винятком, ніж правилом.

Українські реалії

Основний перелік бонусів, що надаються роботодавцями:

  • гнучкий графік роботи;
  • медична страховка;
  • зручності на робочому місці;
  • забезпечення мікроклімату;
  • абонементи в тренажерний зал або басейн;
  • оплачувані обіди;
  • зони відпочинку;
  • пільгові путівки.

Значна частина цього переліку для більшості українських офісних працівників недоступна. Те, що для західних компаній давно стало нормою, в Україні сприймається як щось надзвичайне. Більше того, на практиці не завжди дотримуються навіть гарантії, закріплені трудовим законодавством. Згідно з опитуваннями, до 40% працівників не можуть взяти оплачуваний лікарняний, і лише для 20% дотримується нормований робочий день. Тільки 10% людей працюють в приміщеннях зі сприятливим мікрокліматом. При цьому медичну страховку мають 14—20% працівників. Всього 3—5% «білих комірців» мають абонементи в басейни або тренажерні зали, і лише 4% обідають за рахунок фірми.

Турбота про здоров'я співробітників давно стала якісним показником соціальної відповідальності роботодавців. У Європі загальноприйнятою нормою вважається створення не лише комфорту на робочому місці, але й умов нормального життєвого укладу життя поза офісом. В Україні більше третини роботодавців взагалі не займаються здоров'ям персоналу. Навіть звичайні профілактичні заходи щодо попередження вірусних інфекцій майже в половині компаній не виконуються. Все це досить сумно, з одного боку. З іншого ж — показує величезний обсяг неосвоєного ринку страхування. Допомогти клієнту сформувати соцпакет з оптимізацією витрат і переконати в перевагах соціального захисту колективу для розвитку бізнесу — цілком гідне завдання страховика.

googlef3f44d3f0ec0258c.html