Рейтинг кращих страхових компаній за версією Insurance TOP.

Нічого крім статистики

Вийшов з друку новий номер Insurance TOP. Статистичні дані українських страховиків досить цікаві. Особливо на тлі кризових явищ в економіці. Великою мірою екстраполювати наведені дані вкрай складно через неможливість врахування інфляційних процесів.

Суха скоринка обліку

Загальний вал страхових премій виріс на 21,4% і досяг 13,4 млрд гривень. Обсяги ризикових страховок зросли на 17,6% до 12,5млрд гривень. Приріст премій страхування життя значно нижчий — тільки 3,9% із загальним обсягом 939 млн гривень.

Особливий інтерес становлять рейтинги СК за обсягами отриманих премій. Десятка кращих компаній лайфового страхування виглядає наступним чином:

  • «Метлайф»;
  • «УНІКА Життя»;
  • ТАС;
  • «PZU Україна»;
  • «АСКА-Життя»;
  • «Ейгон Лайф Україна»;
  • «КЛАСИК Страхування Життя»;
  • «Юпітер VIG»;
  • «Іллічівська»;
  • «КД Життя».

З фінансового захисту від ризиків десятка кращих компаній виглядає так:

  • «УНІКА»;
  • «Кремень»;
  • «АХА Страхування»;
  • «Провідна»;
  • «ІНГО Україна»;
  • «Арсенал Страхування»;
  • «PZU Україна»;
  • «АСКА»;
  • «Українська страхова група»;
  • «Інгосстрах».

Кількісні показники в даному випадку цікаві лише для перегляду тренда страхового ринку, а ось рейтинги компаній можуть бути корисні корпоративним клієнтам при проведенні тендерів з купівлі страхових послуг як ризикових для підприємства, так і лайфових для співробітників.

Для страхових виплат також відзначимо зростання на 29,3% у порівнянні з попереднім роком. Загальні валові страхові виплати склали 3,1млрд грн. У журналі опубліковані і рейтинги СК з виплат, але навряд чи їх можна розглядати як якісний показник в наявних економічних умовах. Це швидше індикатор розвиненості страхової системи загалом.

Статистика свідчить, що основні гравці ринку страхових послуг продовжують наполегливу боротьбу за виживання в надзвичайних умовах економічної кризи та інфляційних процесів. Всі чудово усвідомлюють фантастичні перспективи в майбутньому і намагаються залучити українського клієнта незважаючи ні на що. І це добре.

googlef3f44d3f0ec0258c.html