Столична влада розпочала війну з газовими заправками

За повідомленням чиновників КМДА, наразі в столиці 353 автогазозаправних станцій (АГЗС) не мають дозвільних документів на роботу. Протягом квітня, тобто до початку Євробачення, всі незаконні заправки планують демонтувати. Проте вже перші кроки влади в цьому напрямку у вигляді демонтажу 59 заправок викликали обурення у власників дрібних АГЗС. На їхню думку, влада діє в інтересах великих операторів паливного ринку і сприяє його монополізації.

 

Проте в Київраді наполягають на своєму. Демонтовані об’єкти розташовувалися поблизу житлових будинків, закладів освіти та охорони здоров’я – тобто, біля місць великого скупчення людей. В разі вибуху, уламки можуть розлетітися в радіусі до 500 метрів, а вибухова хвиля – 200 метрів, переконують чиновники.

 

Для оформлення будівництва заправки необхідне відведення земельної ділянки, а також надання декларації про готовність об’єкта до експлуатації та декларація безпеки, що подається в державну службу з питань надзвичайних ситуацій і КМДА. Наразі столичні можновладці не отримали від власників АГЗС жодного документа.

 

Скоріше за все, залишаться лише ті газозаправні комплекси, що є частиною стаціонарних заправних станцій. Ті ж власники АГЗС, що вирішать самовільно їх відновити, наразяться на нові санкції з боку КМДА, а їхні нові споруди мерія обіцяє включити в перелік пріоритетних до знесення.

 

Дії столичних чиновників вивели на вулицю кілька сотень протестувальників, які представляють інтереси власників дрібних АГЗС. Вони звинувачують столичних чиновників у корупції та лобіюванні інтересів великого автозаправного бізнесу. Підставою для такого твердження є те, що великі гравці ринку надають комунальникам технічну і правову підтримку у боротьбі з нелегалами.

 

КП «Київблагоустрій» самотужки не змогло побороти незаконні заправки, які за кілька днів після демонтажу виникають на старому місці знову. Тож наразі сформовано чотири бригади з представників Комунальної аварійно-рятувальної служби (КАРС), податківців, прокуратури, поліції та служби охорони праці, які займаються демонтажем незаконних споруд.

 

Автомобілісти на форумах і в соціальних мережах відзначають, що заправки зникають і з’являються раптово і непередбачувано. Деякі нарікають на незручності – мовляв, розраховуєш заправитися на міні-модулі, а його вже демонтували. Інші жартують, що АГЗС доцільно обладнати на зразок автокав’ярень у вигляді автомобільних причепів – тоді процедура демонтажу і подальшого відновлення роботи нелегальної заправки буде гранично спрощеною.

 

Принагідно нагадаємо, що газові, як і будь-які інші заправки, є об’єктами підвищеної небезпеки, тож експлуатанти таких об’єктів повинні укладати договори обов’язкового страхування відповідальності експлуатантів об’єктів підвищеної небезпеки. Подробиці – на нашому сайті.

googlef3f44d3f0ec0258c.html