У квітні український авторинок зріс на 17% порівняно з квітнем минулого року.

Як повідомляє Авто Консалтинг, український автомобільний ринок продовжує стрімке зростання. Квітневі показники на 17% перевищили минулорічні продажі, спільними зусиллями автодилерів реалізовано 6,6 тисяч нових автомобілів. 
Разом з тим, порівняно з рекордним показником березня (тоді було продано майже 7 тисяч автівок) відбулося незначне уповільнення темпів продажів.
Цікаво, що з 9 найбільш популярних автобрендів серед українців, приріст у квітні порівняно з березнем продемонструвала лише Toyota, завдяки чому японський бренд впевнено посів перше місце. Кожний сьомий автомобіль, що продається в Україні, представляє саме цей бренд. Дещо пригальмували продажі Renault та KIA, проте на фоні зниження продажів у конкурентів ці марки зберегли місце у символічній трійці призерів. 
За честь центральної та східної Європи зуміла постояти Skoda, яка посіла 4 місце. Зуміли наростити продажі Mercedes-Benz, Mazda, Peugeot, Ravon, Mitsubishi, Volvo та Citroen. Поступово повертають втрачені позиції китайці – проте майже двократного збільшення продажу не вистачило брендам Great Wall та JAC для потрапляння до ТОП-20. 
Що ж до єдиного українського бренду ЗАЗ, за підсумками квітня він посів 15-те місце. Українські дороги поповнилися 174-ма автівками вітчизняного виробництва.
Програми страхування транспорту – на нашому сайті 

googlef3f44d3f0ec0258c.html