В тренді «покоління Z» - розумні технології, індивідуальність, але, головне – зручність і оперативність.

Пожвавлення іпотечного ринку носитиме зовсім інший характер, ніж під час попереднього сплеску 10 років тому. Рушієм нової хвилі стане так зване «покоління Z» - сучасні студенти і школярі. А ці люди демонструють абсолютно інші вимоги до житла, ніж їхні батьки та діди.

Перш за все, технологічна молодь вимагає житла Smart. Сучасні забудовники розуміють Smart як «функціонально спресоване» приміщення, де необхідні функції розміщуються на площі у півтора-два рази меншу за доцільну. Проте технології Smart змушують до багатофункціональності, а не лише до штучного зменшення життєвого простору. Нікому не потрібні допоміжні приміщення, які «роздувають» комунальні платіжки, підуть у небуття. Планування будуть ергономічними, зменшиться кількість стін та перегородок, натомість, панорамні вікна на всю стіну стануть «трендовими». А меблі, що поєднуватимуть функції ліжка, шафи та столу, стануть реальністю і будуть затребувані.

Творчі та неординарні особистості нового покоління не миритимуться з типовими плануваннями та рішеннями. Індивідуальний підхід стане дуже важливим чинником для успішності проекту.

Для сучасної людини час стає найбільшою цінністю. Той, кому довелося придбати квартиру, пам’ятає всю цю виснажливу біганину по інстанціях – нотаріус, ЖЕК, водоканал, тепломережі, електрики, газовики… У тренді будуть квартири з повним пакетом документів, готових до заселення «тут і зараз», з готовими ремонтами за індивідуальними проектами.

Проте, сучасна молодь є дуже мобільною і не прив’язується до місця народження. Навчаючись у київській школі, молода людина може самостійно спланувати завершення освіти в якомусь європейському коледжі, закінчити американський університет і працювати в транснаціональній компанії, щоразу змінюючи країни та континенти. Купувати житло такій людині – зайвий клопіт. Тож замість традиційних житлових комплексів з’являтимуться прибуткові будинки, де можна бути винаймати апартаменти. Це може бути у форматі «колівінгів», що поєднують простір для життя, роботи і дозвілля – адже не будемо забувати, що формат офісної роботи дедалі більше поступається всякого роду фрілансам і віддаленим робочим місцям.

Зважаючи на те, що більшу частину свого часу людина проводитиме в одному місці, актуальним є проблема комфорту, зокрема – наявність зручної прибудинкової території: парку або скверу, приміщень для дозвілля та занять спортом.

Чи буде так насправді? Чекати на відповідь залишилося недовго. Проте, сподіваємося, молодь нового покоління дбатиме у тому числі про безпеку власних капіталовкладень, укладаючи договори страхування квартир максимально технологічно – з використанням мобільних додатків та інтернет-сервісів, як це можна зробити вже зараз в компанії «ЮНІСОН СТРАХУВАННЯ».

googlef3f44d3f0ec0258c.html