Що робити якщо закінчився страховий поліс

Пропонуємо декілька варіантів продовження поліса страхування. Вибирайте максимально зручний. Ви можете:

1. Зателефонувати за номером гарячої лінії (044) 362-46-24 і уточнити деталі з менеджером.

2. Звернутися в офіс для оформлення договору*.

3. Оформити страховку онлайн.

* Регіональні представництва є в Києві, Одесі, Львові, Харкові, Івано-Франківську, Кам'янці-Подільському, Хмельницькому та Дніпропетровську. Адреси та телефони можна знайти в розділі контактної інформації.

Для онлайн-оформлення ми просимо вас заповнити анкету у відповідному розділі в залежності від виду страховки (ОСАГО, КАСКО, страхування майна, життя і здоров'я). При оформленні та підтвердженні заявки вкажіть, що ви вже є клієнтом компанії і бажаєте продовжити договір.

Нагадуємо, що за договорами КАСКО та ОСАЦВ (за умови безаварійної їзди) ви отримуєте знижку в 5%.

Якщо для пролонгації необхідна особиста зустріч або огляд об'єкта страхування, менеджер повідомить про це. Але в більшості випадків вам навіть не доведеться вводити дані документів (паспорта, коду і т. д.). Така інформація зберігається в базі СК.

Увага!

Своєчасна пролонгація — запорука спокою, фінансової та особистої безпеки. Ми переконливо не рекомендуємо чекати останнього дня для продовження страховки.

Про закінчення терміну дії поліса клієнта завжди попереджують. Менеджер дзвонить за тиждень до дати, повторний дзвінок відбувається за кілька днів.

Новий договір може бути складений відразу після закінчення старого. Його необов'язково оформляти в той же день. Іноді для продовження страховки необхідна особиста зустріч з агентом і огляд об'єкта. Так буває при несвоєчасному ТО автомобіля, при настанні страхової події в період дії поліса і в ряді інших випадків.

googlef3f44d3f0ec0258c.html